http://ead.blogg.se/

2013-01-09
09:00:23

Skola igen då
Hej på er! Skolan är igång och börjar som den brukar, ingen engelska och kanske inte heller någon svenska -.- Som det ser ut nu så börjar jag tio igen, om svenskan också är inställd så börjar jag typ kvart i två. Detta är varför man älskar skolan! Eller så inte.. Va såhäääär nära på att skita i skolan imorse när jag vaknade men ändå tvingade jag mig upp - helt i onödan alltså! Plus att schemat denna tremin är totalt plågsamt! :( Dom har tagit bort min sovmorgon på torsdagar och jag slutar halv två på fredagar, kan nog inte bli mycket värre ;( 
 
Hur som, åker till mamma efter skolan. Har knappt vart där något alls under jullovet nu när jag tänker efter :0 Hehe, bara någon dag hit och dit liksom. Så det blir bra :) Tror jag slutar halv fem, om allt går efter schemat det vill säga... Denna skola har ju en tendens att inte följa schemat man fått. Såååå aa, fi vår la se helt enkelt :) Puuus på dagen! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?