http://ead.blogg.se/

2013-02-28
10:34:53

28 februari 2013
Sitter i skolan, ska egentligen ha företagsekonomi men läraren va tydligen hos tandläkaren. Så sitter istället nu i ett grupprum, lyssnar på musik och ska nu plugga lite. Måste verkligen göra det, ligger så dåligt till med tanke på att det ska vara klart imorn.. Skjut mig eller något :( Nej, nu ska vi va positiva här! 
 
Slutar fyra idag, möjligtvis halv tre om inte läraren kommer tillbaka :) Hoppas på det bästa, hehe ;) Vore skönt att sluta tidigt eftersom jag verkligen måste plugga.. Plus att jag är sjukt trött. Försov mig i morse, vaknade en kvart innan jag skulle gå. Slängde på mig kläder och smink och skyndade mig till bussen. Ska plugga nu, puss!

Kommentar:
#1: eah

ÄLSKAR DIG :) puss puss puuuuusssssss.

fr, mami

2013-02-28 @ 14:26:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?