http://ead.blogg.se/

2013-03-05
19:13:38

vad är det för feeeel
Har börjat skriva detta inlägga sjuhundrasjuttioelva gånger nu tror jag, men tagt bort det varje gång. Känner att jag inte har ett skit att skriva men ändå så vill jag. Känner mig bara allmänt irriterad på livet. Ingen aning varför men det är väl så antar jag, man har sina dåliga dagar. 
 
Skolan idag va väl helt okej, hade lektioner som vanligt och blablabla. Hade redovisning på religionen, gick bättre än samhällen men inte bra. Så aa, får väl se hur det går. Va tvungen att vänta på bussen i en timme också bara för att vi drog ut på tiden med den där jävla redovisningen.. Asdrygt men aa. Kom hem, kollade på Nashville, kekade och nu sitter jag här. Ska läsa lite samhäll snart och sen vet jag inte. Sova typ, har ju ändå inget annat att göra. Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?