http://ead.blogg.se/

2013-02-22
14:06:52

Herregud..
God morgon! Vaknde klockan ett, fattar inte hur för jag va ändå inte vaken jätte länge igårkväll? Somnade väl runt halv ett, ett någongång? Aja, rätt skönt var det iallafall! Hehe. Börjar iallafall vända tillbaka på dygnet nu. Sakta men säkert dock ;) 
 
Vad som händer idag vet jag inte. Hade tänkt att åka och sola, är så otroligt blek.. Men va för trött när dom andra åkte så bestämde mig för att fortsätta med min skönhetssömn. Ångrar det lite nu dock menmen. Ska upp och keka frukost nu och sen får jag se vad som händer, kanske åker och solar iallafall. Vore ju rätt skönt faktiskt.. Aja, vi får la se vad som händer! Pusss!
Ta mig tillbaka :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?