http://ead.blogg.se/

2013-03-07
09:09:59

Vår❤

God morgon! Ledig idag från skolan och ändå är jag vaken nu och sen en timme tillbaka ;) Duktigt jag är. Nejmen sitter i Bålsta och väntar på bussen, Christopher jobbar ju så jag ska åka till mamma, eller snarare hennes jobb och spendera dagen där. Roligare än att bara sitta hemma iallafall, haha.

Solen skiner idag och det känns verkligen som att våren är påväg :D Så himla skönt verkligen! Hoppas verkligen det håller sig såhär nu och inte kommer mer snö! :( Visst gillar jag väl vintern också men nu får sommarn ta och komma tycker jag. Ska läsa lite i boken nu som vi läser på svenskan, så himla äcklig bok så man mår illa när man läser den.. Men enligt svenskaläraren är den bara så i början, så får väl hoppas på det! Puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?