http://ead.blogg.se/

2013-03-11
17:21:32

Paus
Har verkligen inget att skriva om nu för tiden, glömmer bort, orkar inte osvosv så därför tänker jag inte blogga på ett tag nu. Får se hur länge det blir, ingen aning helt ärligt menmen. Man kan ju alltid följa mig på instgram, edaahl heter jag dääääär! :) 
 
Har försökt fixa en ny blogg, eller har en men måste fixa design osvosv men har inte kommit så långt än ;) Har tänkt att byta blogg i snart ett år, om inte lite mer men har aldrig riktigt orkat. Har liksom bloggat på denna sen juli 2007. Men om det händer kommer denna finnas kvar, älskar att kolla tillbaka i tiden och kolla vad man gjorde förr, det är ju delvis därför jag bloggar :) Ska plugga lite nu och vänta på älskling som slutar klockan sex.

Bild från i lördags, va med Tommy och Christopher för att försöka få fix på beelen :)
Puss! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?