http://ead.blogg.se/

2013-02-21
17:33:34

Forever alone
Tjoo, sitter just nu ensam hemma på Munkholmen, bara katterna här. Rätt så skönt men ändå inte på något sätt. Orkade inte uppdatera igår därför att jag faktiskt inte något alls. Satt och kollade på film och typ hela dagen, verkligen jätteskönt! Hehe :] Tände typ brasan och kekade, inget annat. Runt nio kom Christopher hit, kollade på Grammisgalan(?) som för övrigt var sjukt tråkig, om man frågar mig. Verkligen inte kul alls. Gick och la oss, pratade och spelade Candy Crush, haha. Man blir seriöst beroende av det spelet.. Ditt fel Christopher :( Somnade och vaknade typ runt tolv imorse. 
 
Idag har det väl inte heller hänt så mycket egentligen. Vaknade som sagt runt tolv, försökte få upp älskling ur sängen och efter det kekade vi frukost. Bar upp all ved från parkeringen och när vi var klara med det åkte till Rosersberg för att tvätta bilen :) Va tvungen att vänta där ett tag eftersom bussarna som ska tvätta har förtur. Tvättade bilen och sen skjutsade han hem mig hit igen. Sååå nu sitter jag här för mig själv.. :( Menmen, mama och dom andra kommer nog hem vilken sekund som helst. Nu ska jag tända brasan så jag inte fryser ihjäl här inne. Puss!
bra kvalite osv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?