http://ead.blogg.se/

2013-02-27
21:34:54

#pluggarsomsatan
Goood kvääälll. Bloggen har haft göölet dåligt uppdatering de senaste dagarna, jag vet. Men som sagt, jag har ingen stor blogg och jag bloggar för min egna skull och känner därför inte att jag måste blogga 24/7 :) 
 
Har sovit hos Christopher hela veckan. Lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag. Ikväll sover jag dock hemma, tror jag. Man vet aldrig säkert ;) Hehe. Har väl inte gjort något speciellt heller under dessa dagar, skolan började i måndags. Suger verkligen. Så sjukt mycket nu, vore skönt att vara en struts typ och kunna borra ner huvudet i sanden och titta upp när allt är över. ååh, sköna tanke! Men det går såklart inte.
 
Jag hade ju lovat mig själv att bli duktig och verkligen plugga osvosv. Just idag kanske det inte har gått så bra, men jag har försökt (plugga är verkligen inte min grej). Men jag har nu satt upp ett mål. Jag ska plugga så jag ligger bra till i allt till påsklovet. Om jag känner då att jag ligger bra till osv så ska jag börja med körkortet. Känner att jag inte orkar börja med det nu eftersom skolan dödar mig. Och om jag skulle börja med körkortet nu kommer det antagligen bli att jag skiter i skolan för att göra något jag tycker är kul. Så nej, det blir om några veckor! Förhoppningsvis :) Får hoppas på det bästa, annars blir det väl till sommarlovet x) Fast nej, påsklovet blir bra!
 
Just nu, sitter jag iallafall på mitt rum. Skolan var okej, dock lång, 8.15-16.30, inte okej :( Hade i och för sig fotografisk bild sist av allt så det är väl helt okej :) Fick välja själva vad vi skulle göra så jag, Lisette och My tog kamrean och blixtrar och tog lite foton. Dock va kameran helt knäpp så det blev inge bra :( Menmen. Kul var det :) Kom hem kvart över fem ungefär och sen dess har jag bara ätit och pluggar, eller mer försökt.. Fått liite gjort men det är inte mycket :( Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Hawaii five-0, lööööv it! Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?