http://ead.blogg.se/

2013-03-01
12:16:51

Onödigt skit.
Sov hemma hos Christopher inatt, urmysigt! Sov ju själv natten innan så det kändes mer mys än det brukar. Förstår mig verkligen inte på folk som kan ha förhållanden på distans :0 Jag skulle dö. Gjorde inte så mycket under kvällen, satt och pluggade för det mesta, hämtade lite saker hos hemma i lägenheten och duschade typ. 
Skolan idag hittills har vart sämst, visade sig att jag satt och pluggade igår heeelt onödan då jag ändå inte sa ett skit idag. Helt värdelöst, men jag fick typ panik? Inte på det sättet att det syntes men inombords :( Så jag satt där, och alla kollade på en och sa "nej, helst inte" när någon fråga "ska någon börja". Det var det liksom, asbra Emelie, asbra..  Nu ska jag iallafall ha företagsekonomi och efter det matteprov, eftersom jag va sjuk när provet egentligen var. Sluta fyra på en fredag, hellyeah! Ååh, orkar inte.. Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?