http://ead.blogg.se/

2013-01-26
21:43:49

Myskväll med min underbaring♥
Vaknade halv tolv någongång imorse. Va så himla trött trots att jag gick och la mig typ kvart över tio? Måste ha berott på att jag vaknade trehundrasjuttioelva gånger mitt i natten.. Har ingen aning varför men men, sånt som händer. 
 
Under dagen har jag och mamma vart i Ekilla och bakat. John skulle ha någon kompis hemma på Munkholmen och eftersom det är så litet där än så länge sov jag och mamma där :) Jag bakade tigerkaka och mamma bakade bullar. Sen, när jag inte vet vad klockan va, kanske fyra(?) kom Christopher också dit :) Satt och kollade på tv och sen åkte vi hit, kekade middag med hans mamma och bror. Nu sitter jag och väntar på att han ska komma ut från duschen så vi kan kolla på film och bara ha det mysigt♥
 
Jag älskar dig, du är det ända jag behöver och det ända jag vill ha! 
Du och jag föralltid mitt hjärta♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?