http://ead.blogg.se/

2013-01-23
12:43:00

Håltimme
Tjooo, har håltimme till kvart i två - som alla andra onsdagar. Sitter just nu i cafeterian med Lisette, My och My. Har suttit och fixat lite med designen vilket inte slutade så vidare bra. Gav upp tillslut, men vet iallafall hur det ska vara nu :) Så det är ju en början, haha. 
 
Kvart i två är det psykologi och sen fotografisk bild, sen får jag äntligen åka hem!! Vad vi ska göra till dess vet jag inte. Hade faktiskt tänk att skriva ut mitt CV och försöka hitta jobb igen (och denna gång hade jag tänkt att anstränga mig lite mer. Trött på att vara fattig.. :( ) men kom på att jag har flyttat och inte vet adressen, haha smart jag låter men så är det! Sååå, det får bli typ imorn eller något när jag har tagit reda på det. Puss!
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?