http://ead.blogg.se/

2013-01-18
09:23:00

Gårdagens äventyr
Hej på er! Sitter i skolan, har engelska och ska hitta en uppfinning att prata om. Går sådär om jag ska vara helt ärlig. Menmen, detta är tråkigt... Tar om gårdagen istället!
 
Åkte hem efter skolan, satt hemma, kollade på tv, läste lite och massa annat skit. Klockan typ fem, halv sex(?) kom Julian och Christopher och hämtade mig, åkte in till Bålsta och träffade min bror, Ida och dom andra :) Åkte runt och sladda lite här och där. Fastnade i en liiiten uppförsbacke när vi skulle vända så alla, jag, Julian, Hannah, Nicklas och Ida fick hjälpa till och putta upp skitbilen! Hehe. Åkte upp till Benders osvosv. På vägen hem sladdade han som vanligt mer än vad han kör normalt, dock var det lite väl halt på ett ställe så vi körde ner i diket! Hahahaha, först värsta chocken, satt heeeelt tyst men när vi väl va där i diket kunde jag inte sluta skratta! Hahaha! Så himla kul :D Hehe... Fast denna gång kunde vi inte putta upp den, utan en kompis fick komma och hjälpa till :) Vill påpeka att det inte finns en ända vänlig själ i Skokloster! Åkte förbi huuuuuur många bilar som helst men ingen stannade! Några tanter saktade ner jättemycket och vi trodde verkligen att de skulle hjälp oss men nene, dom skulle bara kolla -.- Kärringar...
 
Nu dags att vara duktig de sista tio minutrarna! Puuusss!
 
Hahahahha! :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?