http://ead.blogg.se/

2013-01-17
13:16:00

Bara för dig Lisa ;*
Hej på er! Sitter i skolan och har snart svenska. Började 20 över elva idag vilket är sjukt skönt + att jag fick skjuts! :) Tack älskling♥
 
Menmen, har inte så mycket att skriva egentligen men loggade in på facebook nyss och Lisa tvingade mig att uppdatera ;) haha, kanske inte riktigt tvingade men yeye. PUSS på dig iallafall, inlägget bara för dig min vän ;* Haha. Inte heelt säker på när jag slutar idag men det återstår att se. Känner mig sjukt glad märker jag nu när jag skriver :D Hehehe, livet när det är som bäst! :) Har verkligen inget att klaga på, underbar känsla! :) Nu börjar jag snart, ha det så braaa! :D Puss!♥
 
haha, minnen!!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?