http://ead.blogg.se/

2013-01-21
12:05:00

Årets första otursdag!
Hej på er! :) Sitter på mamis jobb nu, kom nyss hit. Åkte till skolan idag som vanligt men fick åka hem på en gång då det hade vart inbrott på skolan.. Så himla ovärt -.- Kollade facebook och allt sånt så att allt skulle vara som vanligt och de hade inte skrivit något alls. Verkligen jättekul.. Plus att imorse var jag så jäkla trött så tänkte verkligen stanna hemma och sova men sen tänkte jag "nej, jag ska fan pallra mitt feta arsle till skolan och vara lite duktig" - behövdes det? Nej. Kunde jag ha fortsatt min otroligt sköna sömn? JA!!!! Haha, orkar inte, blir verkligen jätteirriterad..
 
Tog iallafall bussen till Märsta och när jag skulle från bussen till tåget så halkar jag och landar rakt på armbågen och höften. Saaatan vad ont det gjorde, och gör för den delen! :( Kom in till hallen där man går igenom spärrarna och får då reda på att tåget var försenat. Så det gjorde ju dagen ännu bättre.. Verkligen inte min turdag idag kan jag säga! Plus att jag inte kommer träffa Christopher på flera dagar :0 Buhuhuhhu. Haha nejmen aa. Otursdag nummer ett detta år! 
 

Kommentar:
#1: eah

Blää, vilken dag!hoppas inget mer händer dig gums ;)

Puss eah

2013-01-22 @ 15:17:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?