http://ead.blogg.se/

2013-01-31
17:27:39

31 januari 2013
Sitter hemma nu med min misse, så himla mysig♥ Slutade fyra kom väl hem runt kvart, 20 i fem kanske :) Skolan rullade på som vanligt, brandalarmet gick också, haha. Dock på fel lektion men yeye ;) Till lunch var det ungspannkaka så det var ju mindre gott.. Verkligen jättevidrig om jag ska vara ärlig, såååå det blev två knäckisar för mig. 
 
Vad som händer nu, och resten av kvällen har jag ingen aaning om. Hade tänkt att plugga lite psykologi men glömde boken och allt i skolan så vi får se hur det blir med det. Ska läsa artiklar på religionen tills på måndag eller tisdag så får väl göra det antar jag. Verkigen inte kul menmen. Får se om Christopher kommer hit senare eller om jag blir helt forever alone. Får hoppas på det bästa helt enkelt! :) Hehe. Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?