http://ead.blogg.se/

2013-01-02
16:04:00

2013
Hej på er! Nytt år, nya händelser, nya motgångar och framgångar och ny bloggstart! ;) Hehe, har inte bloggat på någon vecka ungerfär, har vart sjukt skönt om jag ska vara ärligt! Men det är väl för att jag har gjort massa annat hela tiden :) Jag tänker inte skriva om allt jag har gjort, för det orkar jag verkligen inte, men kan väl ta några speciella dagar, kortfattat dock!
 
Börjar med julafton :) Va hemma hos pappa på julafton, åkte ner till Idelabyn runt ett där Tommy och Linda bor för att fira jul med dom och deras familj, va där till fem, sex kanske då Christopher kom och hämtade mig :) Åkte hem till honom för att fira julafton ännu en gång :) Senare på kvällen åkte vi till Norrtälje med Mathias, Ida, Jocke och Kro för att vara med på "Julaftonssladden". 
 
På juldagen åkte vi hem till mamma och firade jul där me :) Va där i några timmar och sen åkte vi iväg till Barkarby för att köpa kablar till bilen så basen skulle funka. Saaatan vilken skillnade det blev! ;) Haha, men det är nice. Efter det åkte vi och keade och sen träffade vi Mathias och alla då igen :)
 
Och till nyårsafton då. Va hemma hos Jasse med Christopher, Mathias, Ida, Kro och massa andra. Hade först världens beslutsångest om vart jag skulle vara men är nu glad över att jag åkte dit! :) Dock vet jag ju inte hur det hade blivit om jag åkte någon annan stans, hehe. Men nej, jag hade verkligen jättekul. Åkte hem till Mathais och sov där runt ett kanske. 
 
Andra januari 2013 alltså idag; Viktigaste dagen av dom alla♥ Sju månader med älskling! Jag älskar dig så otroligt mycket Christopher. Du är ljuset i mitt liv, dagar då allt känns käpprätt åt helvete finns du där, orkar lyssna på mig♥ I mina ögon kommer du alltid vara den ända. Jag älskar dig så otroligt mycket, du är mitt allt så glöm aldirg det!♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?