http://ead.blogg.se/

2013-01-20
20:45:34

20 januari 2013
Sitter hemma hos älsklipälski, kom nyss hit :) Va ute på isen idag också, inte lika länge som igår men blev ändå ett litet tag :) Inte lika kallt idag heller så det var skönt :D Hehe. Va där med Christopher, Nicklas och Woffe så det var trevligt :) Gick till macken och satt där ett tag och sen åkte vi och sladda lite här och där i Skokloster :) Åkte hem till mig för att hämta pengar då vi skulle in till Bålsta men sen starta inte Woffes bil så vi kom inte där i från, jag gick in medans dom höll på och fixa skiten och somnade. Tog typ två timmar innan Christopher kom tillbaka och sa att dom hade fått igång den :0 Kollade på tv, kekade och sen började jag packa.. Eftersom jag ska till mami imorn :) God natt♥
 
Har fått upp min hylla på väggen nu också! :)
Ska dock fixa lite fler foton och ta bort böckerna/filmerna, dom är delvis störande och det känns som dom ska hamna i facet på en när man sover ;(

Kommentar:
#1: eah

Hej gums!, massor av söta saker på din bokhylla,
som jag känner igen :) puss

// Mami

2013-01-24 @ 14:14:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?