http://ead.blogg.se/

2013-01-13
22:03:00

13 januari 2013
Söndag idag, skola imorgon :( Orkar verkligen inte. Menmen, har ju inget val. Har dock sovmorgon imorn så det är  väl helt okej :) 
 
Helgen har vart helt okej. I fredags åkte jag ju till rosers efter skolan och senare på kvällen kom Christopher hit och sov här :) Vaknade runt tolv på lördagen, gick upp kekade frukost osv sen åkte vi och kolla på Johns forbollsträning :) Åkte till Bålsta, hämta en nyckel åkte till garaget och fixa Christophers bil, tvättade den osv :) Sen minns jag inte så mycket mer. Sov i Ekilla gjorde vi iallafall, badade, tittade på film  - hade det allmänt mysigt bara :)
 
Idag har vi vart i Bålsta hela dagen, gjort allt och inget typ. Tvättade bilen igen då vi inte hade allt för att den skulle bli ren igår :( Men nu är den iallafall ren och fin! Tog bussen hem för 20 över sju och mamma kom och hämtade mig vid bussen. Nu sitter jag och kollar på tv, packade nyss allt för imorn eftersom jag åker till papi då. Nu ska jag hjälpa mamma med matlådor till henne och Stellan tills imorn! :) God natt!♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?