http://ead.blogg.se/

2013-01-10
08:11:43

10 januari 2013
God Morgon! Sitter i skolan och väntar på att företagsekonomin ska börja. Förut började jag kvart i tio på torsdagar men inte nu längre, vilket suger :( Menmen. 
 
Dagen började sådär, vaknade lite för sent så hann inte med allt jag egentligen vill. Klädde på mig, kekade frukost, diskade och borsta tänderna va väl det jag hann med.. Med andra ord va jag tvungen att sminka mig på bussen vilket jag hatar! Hehe. Plus att jag måste åka tidigare på mornarna nu eftersom dom har ändrat busstiderna.. Menmen, allt vända när Christopher ringde och jag fick prata med honom ett tag :) Min ängel, älskar dig så himla mycket♥
 
Nu ska jag iväg till klassrummet och leka duktig som man alltid gör första veckan i skolan, jappjappjaaapp! (y)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?