http://ead.blogg.se/

2012-09-20
19:27:45

Torsdag
Hej på er! Hade ingen matte idag så slutade fem över halv tre, istället för fyra så det var skönt :) Dock missade jag precis bussen så satt i skolan en timme... 
 
Åkte i alla fall hem till Johns farfar därför att hans syster fyllde år. Så vi var där och firade henne ett tag sen skjutsade vi John till fotbollsträningen. Sen hem och kekade och nu har jag nyss spelat Need for speed grym på det spelet alltså! ;) Heuehuhueheu :$ Nej, kanske inte med det är kul i alla fall :D 
 
Vad som händer nu ikväll har jag ingen aning om. Som vanligt då.. Hehe, finns liksom inte så mycket att göra här när man inte känner någon.... Menmen. Imorn slutar jag halv tio och åker hem till pappa efter skolan. Då får jag äntligen träffa mina hjärtan igen! :')♥
 
Älskar denna bild, så underbar! :')♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?