http://ead.blogg.se/

2012-09-19
18:46:31

Min relation till Matte
Jag och Matte är bästa vänner. Vi har hängt ihop ända sen ettan och vi har nästan alltid lika kul! Såklart har vi våra upp- och nergångar när vi inte förstår varandra men det har väl alla? Men när vi väl är vänner igen så har vi det så himla kul!!
 
Här är alltså Matte! ↑ Kolla så kul vi har liksom ;)
 
Okej, om någon inte förstog skrev jag om min kära mattebok <333333 Älskar honom verkligen! ;) Eller inte.. Hatar matte, eller nej det gör jag faktiskt inte men just nu orkar jag inte plugga så nu är den duuum :( Hehe. Ni ska bara veta hur "forever alone" man kände sig när man skriver att sin mattebok är ens bästa vän.. Haha, helt galet. Yeye, dags att plööögga.. Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?