http://ead.blogg.se/

2012-09-18
19:47:42

Hooos mami
Sitter på just nu i soffan som finns på Munkholmen som ligger i Sigtuna som finns i Sverige som ligger på jorden. Hehe. No life jag vet men det är väl bara att gilla läget? ;) Har nyss hämtat John från fotbollsträningen :) 
 
Strunt samma. Har inte bloggat för att jag som sagt inte har vart hemma i helgen och igår åkte jag ner till macken efter skolan. I helgen sov jag och älskling i Ekilla där det inte finns internet, därav ingen bloggning ;) Och igår varken orkade jag eller hade lust.
 
Va hos pappa från igår tills idag men åkte till mamma igen då jag ska vända tillbaka veckorna så att jag och John är här samma veckor :) Sååå, nu är vi det igen. Har inte träffat muppen på flera veckor ju! Men nuså, är allt som det ska igen. Åker tillbaka till pappa på fredag efter skolan :) 
 
 
Haha älskar dig muppunge!♥
 
Nu ikväll ska jag bara ta det luuungt, kolla på X-factor och platta håret är väl det som står på schemat ;) Otroligt viktigt! Hehe... Imorn börjar jag tidigt så det suger ju :( Tror att det är skolfoto imorn också :o Helvete..... Aja, dags att börja med håååret..PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?