http://ead.blogg.se/

2012-09-08
15:34:00

God Morgon!...
...typ sådär klockan tre på dagen.... Ååh, har ju sovit bort hela dagen :( Inte för att jag vaknade precis just nu, men kanske för en timme sen. Klockan två alltså. Skulle säkert sovit fortfarande om Veronica inte skulle ha ringt och väckt mig.. Hehe. 
 
Igår var vi ia alla fall ute och åkte bil, runt runt runt inne i stan och kollade på race. Vi va seriöst överallt tror jag. Kan inte komma på något ställe där vi inte va. Det var i alla fall jag, Kro och Julian som åkte med Christopher och Mathias, Ida och Hannah åkte med Alex :) Det var riktigt kul ända, fast det ibland kändes som att vi bara åkte runt i cirklar. Haha. Kom hem runt halv två, tre kanske, eller vet faktiskt inte, orkade inte ta reda på det då. a hur trött som helst! Plus att jag inte somnade på en gång heller, så jag har ju faktiskt lite att skylla på att jag vaknade lite sent ;) Puss
 

Haha, gammal bild på mig och John :)

Kommentar:
#1: Hannah

Ofta! Coolt ju haha :D <3

Svar: Haha jaa :D Så sjukt snygga! <3
Emelie Dahl

2012-09-08 @ 17:18:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?