http://ead.blogg.se/

2012-09-24
18:33:26

24 september 2012
Tjaao! Sitter och kollar på SOS Alarm eller vad det nu heter med Olivia. Christopher åkte nyss hem för att fixa lite grejor men kommer snart tillbaka :)
 
Hade ju som sagt bara en lektion idag, som var idrott. Va ute, med andra ord svinkallt.. Hade dock friidrott, "inriktning" höjdhopp och 60 meter häck :) Så det va ända rätt kul. Älskar att hoppa höjd, har gjort det sen jag va liten. Varför vet jag inte men så är det i alla fall ;) Som högst blev det 1,30 m men va såhääääär nära på att klara 1,40 :( Blev lite irriterad på mig själv då ett tag menmen. Har inte hoppat sen sjuan, åttan kanske :p
 
Tog i alla fall halv fyra bussen hem, hoppade av vid Christopher sen åkte vi upp till Woffe ett tag och fixade lite med Christophers bil :) Blev riktigt bra faktiskt! När vi va klara där åkte vi hem och kekade och nu är jag tillbaka på det jag skrev högst upp ;) Haha. Puss!
 
Heeeey duckface!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?