http://ead.blogg.se/

2012-10-17
18:32:00

Onsdööög
Tjääna! Sitter hemma nu efter en lååång dag i skolan. Började kvart över åtta och slutade halv fem. Hade två lektioner sen fyra timmars håltimme. Första timmen blev att nörda framför datorn och keka lunch, efter det var det ungefäääär två timmars matteplugg inför provet imorn och sen kom Christopher och hans mamma och hämtade mig. Åkte hem till dom och sen ner till macken för han skulle keka. Sen skjutsade han tillbaka mig till skolan :) Hade fotografisk bild då. Alltid lika kul, haha.
 
Höll på att missa bussen när jag skulle hem, men han preciiiis med, hähä. Snabba blixten var det här!! ;) Kom hem, kekade och nu sitter jag här. Ska ta och plugga nu då jag har både matteprov och redovisning i entreprenörskap.. Eller tror entreprenörskapen var till imorn? Strunt samma, lika bra att ha det inlärt ;) Kvällen är alltså full med skoj för min del! Eller inte, men yeye. Puss!
 
och ja, vi går i tvåan ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?