http://ead.blogg.se/

2012-11-27
21:29:48

Vändpunkten på denna dag
Eftersom denna dag har vart käpprätt åt helvete har jag inte så mycket att skriva. Skolan va dödstråkig, resan hem va lång och svinkall och jag var tvungen att åka till Rosersberg efter skolan (eller aa typ, ville inte gå för att det va är svinkallt plus att inte nyckeln hängde ute). Men som tur va åkte vi därifrån nästan på en gång. 
 
Efter maten gjorde jag inte mycket alls, väntade på att älskling skulle komma förbi en stund efter jobbet, tog sjuuukt lång tid (kanske för att jag satt och väntade?) men när han väl kom hade han med sig rosor och choklad till mig. Så himla gullig♥ Bara för att han visste vilken dålig dag jag hade haft. Så aa, snacka om vändpunkten denna dag! Sen åkte vi och kekade pizza, eller aa han gjorde eftersom jag redan hade kekat och nu sitter jag hemma hos honom och väntar på att han ska komma upp.. Vet inte vart han tog vägen? :0 Hehe, puss!
 
Tack igen älskling, så himla fina♥ Älskar dig mest av allt älskling, ingen får mig att må så bra som du får. Du är världens bästa, du och jag för alltid

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?