http://ead.blogg.se/

2012-11-15
11:22:18

Usch
God Morgon! Sitter i skolan, har entreprenörskap och slutar kvart över elva. Har samhäll då sen lunch och sen samhäll igen :) Efter det slutar jag, därför att vi varken har matte eller svenska idag. Men kan jag åka hem? Nej, för jag ska ha äckligt utvecklingssamtal -.- Usch, hatar sånt! Menmen, det har alltid gått bra hittills så få hoppas att lärarna inte har ändrat sig så att det går lika bra denna gång! ;) Vet dock att det finns lite saker jag inte gjort som jag ska göra.. Men det är ju bättre att jag vet det utan att jag har gjort det än att jag absolut inte har någon aning om vad det är, right? ;) Det betyder ju att jag iallafall har lyssnat! Dags att forsätta med alla dessa tusen frågor! :) Puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?