http://ead.blogg.se/

2012-11-14
20:58:01

Underbara onsdag
Hej på er! Skolan idag va rätt nice ändå :) Vissa lektioner gick väldigt långsamt dock men jag överlver ;) På lunchen/håltimman satt jag och Lisette och plugga matte, och fy saaaatan vad vi va duktiga!! ;) Gjorde nästan klart hela läxan, hehe. Resten tar vi imorn, då vi har yttligare en håltimma. 
 
Efter skolan åkte jag till Willys i Määäärsta och mötte upp mamma, Stellan och John. Åkte hem kekade och fixade med min "nya" telefon som jag har medans min andra är trasig och jag inte har någon annan. Skulle pluggat men blev ganska dåligt med det tyvärr :/ Blev typ några meningar men yeye, gör det i skolan imron då jag ändå kommer dit 45 minuter innan jag börjar :) 
 
Runt åtta kom älskling och hämtade upp mig hos mamma, meningen från början va bara att vi skulle träffas en liten stund men det blev så att jag åkte med honom hem :))) Saknat honom sjukt mycket! :( Fattar inte dom som kan ha "långdistans-förhållanden" och bara ses på helgerna typ - jag skulle seriöst dö. Tycker det är jobbigt att bara bo i Segtuna liksom! x) Hehe. Dags att kila, vara social med min elskling medans man kan osv! :) Puuussss!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?