http://ead.blogg.se/

2012-11-20
12:52:53

Två dagar i en
Dag 19  -  Den bästa kyssen någonsin
 
Oooj vad svårt... alltså aa. Har inte riktigt koll på alla kyssar så jag har faktiskt ingen aning. Men kanske alla gånger jag har vart nere och vandrat på botten och "komigen-och-forstätt-kämap-se-inte-allt-så-negativt-kyssen" haha, har ingen aningen alltså men aa. Alla är ju speciella på sitt sätt liksom :)
 

Dag 20 - Det här vill jag ha
 
Jag vill ha en pluggfri skola där allt är lätt och man inte behöver känna sig totalt dum och korkad! Hehe nejmen jag vet inte. Det finns så sjukt mycket jag vill ha, bra kondition, körkort, en häst, en Audi r8, ett eget rum, en cross och en crossbana på baksidan, en hästgård och ett evigt förhållande med älskling! Osvosv. Men just nu vill jag bara ha någonting gott att äta (då det var fiskgratäng med kaviar och dilltäcke till lunch, spyyr så vidrigt!)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?