http://ead.blogg.se/

2012-11-07
12:22:42

Skolan
Är tillbaka i skolan. Känns ju...... sådär. Mycket skönare att bara ligga hemma om jag säger så ;) Har iallafall lunch nu och börjar igen kvart i två, så nu sitter jag och räknar matte. Eller aa, nästan iallafall. Går inte sådär jättebra om jag säger så.. Va ju sjuk när han hade genomgång på kapitel två men enligt han är det sånt jag redan ska kunna.. Haha aa den va rolig, fattar verkligen nada menmen.. Ska snaart börja försöka förstå. Inte nu, men snart. 
 
Har företagsekonomi och fotografisk bild kvar innan jag slutar, kul att börja skolan efter lovet med veckans längsta dag, börjar kvart över åtta och slutar halv fem -.- Dööör på riktigt.. Menmen, tror jag sover hos Christopher inatt, inte helt säker men antagligen :) Hoppas på det så slipper jag sova själv. Hehe. Höööres, puss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?