http://ead.blogg.se/

2012-11-28
11:01:26

Skolan
Tjooo.. Sitter i skolan, och har svenska men slutar om en kvart ungefär och då är det lunch. Verkade verkligen inte gott så tror jag avstår denna lunch ;) Hehe. Blir väl en macka eller något sånt istället. Det blir asbra! Hehe. 
 
På lunchen ska jag även gå och lämna in ett par byxor som skulle lagas eller vad det nu va :) Ett ärende till Christophers mamma, snäll som jag är ;) Eheheehe. Sen blir det väl att plugga matte också, tyvärr. Orkar verkligen inte det idag :( Menmen, det måste ju göras. Sen vet jag inte. Har fyra timmars hål idag också.. Döör så tråkigt :( Men yeye. Puss
 
Älskar låten! :D Tankar om sommarn, pojkvännen, bilar/bilturer och massa annat skit, underbart helt enkelt :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?