http://ead.blogg.se/

2012-11-24
12:08:00

Telefonlös en obestämd tid frammåt
Hej på er! Bloggade inget igår därför hade inte med mig datorn i skolan, efter skolan åkte jag och Christopher hem till hans syster och hälsade på :) Så det var trevligt. Va där i några timmar och sen åkte vi hem till Christopher och lagade mat sen gick vi upp och kollade på tv typ. Somnade sjukt tidigt och vaknade sen vid halt tolv, fortfarande lika trött så vi gick och la oss igen. Somnade inte på en gång då men nästan. 
 
 
Nu idag vaknade vi väl runt halv elva, eftersom älskling skulle till jobbet. Först skjutsade han hem mig och nu sitter jag och ska plugga. Det suger, plugga på en lördag liksom? -.- Döööör. Ingen telefon har jag nu heller då den jag lånade av mamma och Stellan var dom tvugna att ha tillbaka. Så det suger ju ännu mer, så dööör lite till. Vill bara att klockan ska bli sju så jag kan träffa Christopher igen.. :(  Sju timmar kvar liksom, yeeey... Nej, dags att plugga så att jag är klar med det.. Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?