http://ead.blogg.se/

2012-11-05
15:00:00

Kul, jävligt kul
Har ju skrivit att vi ska flytta, nu vet jag vart och när.. När; första januari (eller då får vi börja flytta in) Vart; Idelabyn?! Hur FAN tänkte dom där? "Vi vill komma bort från Skokloster" istället flyttar vi till Skoklosters mittmitt liksom -.- Inte nog med det så är det en fyra, vilket innebär att jag ska dela rum med Olivia och vakna till JUSTIN BIEBER varje morgon? Plus att hon tar tidigare bussar än mig så hon kommer ju väcka mig varje morgon, med hjälp av Justin Bieber... Ååh herre gud, jag kommer orka med max en månad, alltså två veckor där (är ju hos mami varannan vecka) sen är det kört. "Det är bara så länge, vi står redan i kö till en femma" men vet ni vad? DET KAN TA HUR LÅNG TID SOM HELST FÖR ATT FÅ DEN DÄR JÄVLA FEMMAN!!!!! Ska jag på fullaste allvar gå från att bo ute i eget hus, till att bo inne med DELAT rum? -.- Ååååhhhh, viiiiillll iiiiiinnnnttteeeeeeeeeee
 
// En mycket arg chey

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?