http://ead.blogg.se/

2012-11-28
21:23:29

Ink Master Sverige
Hellu! :) Sitter i soffan och kollar på Berg flyttar in med mamma :) Annars händer det inte så mycket. Kom hem runt halv sex kanske, kekade middag och sen dess har jag kollat på tv och suttit vid datorn typ. Haha kul liv osv men det duger, orkar inte göra något annat i alla fall :p 
 
Imorn börjar jag kvart i tio, så blir en liten sovmorgon i alla fall. Så det är skönt. Ska väl upp halv åtta kanske.. Mmmm aa, det blir awsome! Dagen börjar med entreprenörskap och slutar med matte, där i mellan är det lite svenska och lite samhäll, slutar runt fyra så vet inte riktigt när jag kommer hem. Vi får la se helt enkelt :) Nu ska jag bädda upp sängen så det är klart, tvätta bort sminket och sen ska jag kolla på Ink Master Sverige :) Puss och god natt! :)
 
Sjukt.Jävla.Snygg! Vill verkligen ha,♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?