http://ead.blogg.se/

2012-11-01
13:46:00

Hahah...
Sitter och kollar på "det okända", skulle precis byta kanal men då sa dom att det var i Bålsta, haha. Ett hus jag åker förbi varje dag varannan vecka ;) Hatar egentligen sånna här program men när dom vi i Bålsta belv det lite roligare.. Hehe. Tycker det bara är så fake liksom "Jag låg och sov så kom någon och trampa i min säng" "Det går någon uppe på vinden" osvosv.. Snällanån.
 
Sitter iallafall ensam hemma och ska strax gå ut med Prilla och Akira :) Blir ingen långpromenad idag inte.. Blåste ju bort bara när jag skulle gå från mig in hit :0 Så det suger ju lite smått. När promenixen är klar ska jag keka något och sen vet jag inte. Vill verkligen göra något men vet inte vad. Christopher slutar klockan fem idag, så det är skönt :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?