http://ead.blogg.se/

2012-11-18
13:01:10

Gårdagen och planer för dagen
Igår på dagen var jag bara hemma. Eller nästan iallafall, åkte med mamma och handla och jag kilppte mig. Som tur va blev det inte så mycket kortare än vad jag trodde det skulle bli. Kortare blev det men verkligen inte som jag trodde, så det var ju skönt :)
 
På kvällskvisten, eller typ runt sex kanske(?) kom älskling, Mickan och Max och hämtade mig :) Åkte ner till macken en snabbis, åkte och plockade upp Nicklas och sen åkte vi till stallet. Mickan mockade och fixade med allt sånt man måste göra och sen tog vi in hästarna, blev inte att vi red då som va sjuukt leriga! Haha, skulle ha sett mina skor! Heeeeeelt brun istället för vita! Fasnade liksom i leran när vi skulle ta in dom x) Men det va niice. Eller? Haha. Skit samma, lite kul var det iallafall..
 
När vi var klara i stallet åkte vi ner till Gården, tog det mest lungt, kollade på Så mycket bättre och sen Sommar med Göran eller vad den nu hette :) Något sånt var det iallafall. Så det var chill. Åkte hem runt elva kanske, låg och hade det mysigt i sängen bara, kollade klar på Sommar med Göran och sen Mr. Bean, typ "katastrofen" Sjukt bra men somnade för va så sjukt trött. 
 
Vaknade klockan nio imorse, och kunde inte riktigt somna om då, låg väl typ och halvsov lite då och då bara, fast mer vaken än sovande liksom, hehe. Strunt samma, runt halv elva skjutsade älskling mig till bussen eftersom han skulle jobba idag också. Men åker förmodligen dit senare ikväll igen, hehe :) När jag kom hem kekade jag frukost/lunch och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musiiik :) Verkar som att vi ska åka in till båten om ett litet tag.Kolla så att allt är bra, lägga i snurror så det inte fryser till is runt båten osvosv. Mm aa, det var nog det! Puuss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?