http://ead.blogg.se/

2012-11-25
11:30:00

Försök nummer två
God morgon! Vaknade runt halv tio imorse, när älskling åkte till jobbet, men gick upp runt tio kanske. Nu sitter jag i soffan och ska göra ett nytt försöka till att plugga, får hoppas det går lite bättre denna gång! Eller aa, det måste gå bättre idag..
 
Igår va jag med älskling, Julian, Patrik, Woffe, Nicke och Ratto :) Gjorde inte så mycket, snurrade runt lite i Skokloster och sen åkte vi till Bålsta, tanka bilen på Shell och träffade några till som va där :) Satt där ett tag och sen åkte vi runt i Bålsta och snurrade runt. Hände inte så mycket mer än så. Älsklings högtalare i bilen funkar igen, så nu behöver man inte enbart åka runt och lyssna på basen, så det är ju nice ;) Haha. Innan vi åkte hem skjutsade vi hem Ratto, kom hem runt tre men somnade inte förens någon timma efter. Trodde därför jag skulle vara sjukligt trött idag men det var jag inte hehe :) Nej, dags att plugga.. Puss!
 
söt misse osv♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?