http://ead.blogg.se/

2012-11-12
17:06:00

Dag nio, tio, elva och tolv
Eftersom jag inte haft något internet i helgen har jag inte kunnat blogga, vilket led till att jag inte kunde göra min "dag-lista". Men nu kör vi på alla dom jag missat! :)
 
Dag 09 - Min pojkvän
 
Aaaaa okej, min pojkvän heter Christopher och är 93a, alltså två år älder än mig. Perfekt på alla sätt och vis och gillar att köra bil, haha. Nejmen detta va faktiskt svårt, kan inte skriva allt om honom kommer bli tjockare än bibeln då ju! :0 Heheheeh.. Men okej, helt seriöst nu då;
 
Christopher är 93a vilket betyder att han är två år äldre än mig. Han jobbar typ sju dagar i veckan vilket är jätteirriterande, men bara för att jag inte kan vara med honom då. Men när han inte jobbar brukar vi väl typ åka runt överallt och ingensants och umgås med andra, eller så är vi hemma och bara tar det lungt och myyser :) Mmm, han är sjukt bra på att få en glad. Man kan inte vara sur om man är med honom, även om man ibland vill så går det inte att vara "långtids-sur" Hehe. Han är galet underbar och söt och jag älskar honom mest av allt, och det kommer jag alltid att göra. Du och jag föralltid älskling♥
 

 
Dag 10 - Tio sanningar om mig själv
 
•Jag är allergisk mot bla äpplen, hasselnötter och nektariner. 
•Andra Avenyn är den bästa serien genom tiderna
•Stövlar som ska passar runt benet måste jag köpa på barnavdelningen..
•Jag gör allt för att övertala pappa och Veronica om att få eget rum 
•När jag "går upp i storlek" i vissa klädesplagg får jag världens ångest
•Jag önskar att jag hade tagit tag i mitt crossintresse mer, tränat på riktigt osv
•Christopher är det bästa som har hänt mig
•Mathias är mitt ända riktiga syskon
•Min drömbil är en Audi r8
 

 
Dag 11 - Mina syskon
 
Jag har ett riktigt syskon, Mathias. Han är fem år älder än mig och bor inte hemma längre. Han finns alltid där om jag behöver och när vi gör saker tillsammans så har jag alltid kul. Känns faktiskt sjukt bra att han vill vara med mig ibland, han är ju ändå fem år äldre liksom. Världens bästa bror helt enkelt♥
 
Sedan har jag ju tre halvsyskon också, Olivia, John och Denniz. Olivia och Denniz hos pappa och John hemma hos mamma :)
 

 
Dag 12 - I min handväska
 
Oj, alltså man kan verkligen hitta vad soom helst i min väska just nu... Men okej, det som oftast finns där är väl min dator, almenacka, busskort, nyckar, pennor, papper, tuggummi, skräp och massa annat onöigt skit..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?