http://ead.blogg.se/

2012-11-06
19:16:00

Dag 06 - Min dag
Min dag har bestått av att jag vaknade när väckarklockan ringde, gick upp och märkte att jag hade jätteont i huvudet. Gick in i huset och ringde pappa så att han kunde sjukanmäla mig och sen gick jag ut och la mig igen, sov till typ halv tolv, gick in i huset ännu en gång, satt och pratade med Veronica ett tag, kollade på tv och lite så sen gick jag ut till mig, kollade på film och somnade igen vid fyra typ och vaknade när pappa kom hem och knackade på men somnade om direkt, och vaknade nu för en halvtimme sen ungefär av att Christopher ringde :)
 
Detta är min dag hitills, kommer nog inte bli så mycker mer än det.. Christopher kommer hit snart och ska sova här då han är ledig imorn! :) Trodde jag skulle behöva sova själv inatt också men nedå! Blev sjukt mycker piggare när han ringde och sa det (a) När han kommer hit ska vi keka och sen vet jag inte, bara ta det lungt och ha det myyys skulle jag tro♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?