http://ead.blogg.se/

2012-11-04
21:08:00

Dag 04 - Något jag stör mig på
Haha oj, det finns mycket jag stör mig på om jag ska vara helt ärlig.. Men okej, kan ta fyra saker då;
1.falska människor
2.folk som inte kan inse att livet går vidare
3.när min mobil fuckar ur
4.människor som inte vet vad "stan" innebär ;)
 
Anledningar;
1. Falska människor... Aa finns nog inte så mycket att säga egentligen? Människor som först typ "jag älskar dig mest av allt, du är min bästavän" osvosv och sen går till nästa människa och "aaasssåååå shiiiit hon är ju totalt dum i huvudet" - haha, vet att det blev fjortisversion nu men ni fattar ;)
 
2. Haha denna är rolig, vet faktiskt inte hur jag ska förklara då jag bara tänker på en person när jag säger det. Men vissa människor verkar verligen inte inse att livet går vidare utan verkligen försöööööker förstöra för andra för att hon/han vill ha det som det var förr, men det går inte alltid. Så om man lika gärna vet det, så kan man lika gärna ge upp.
 
3. Aa, behöver jag säga mer? Så äckligt störande -.- Händer hela tiden nu för tiden också..
 
4. Okej, detta stör mig verkligen. Folk som bor typ i Uppsala, eller lite utanför säger "stan" till Uppsala. Och samma sak med alla gamla ingrodda sigtunabor... Blir galen när jag hör det. Om man bor i Uppsala eller Sigtuna (som jag nu tog som exempel) så säger man inte stan till småstäder. Stan = Stockholm Stockholm = stan. Okej? Bra. OM man inte bor i typ Götebor, Malmö eller låååångt uppe i norr, då är det en annan sak, för då är det inte nära. Men annars, öhöh.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?