http://ead.blogg.se/

2012-11-29
10:57:00

Börjar tröttna nu..
God morgon! Ska kolla på film på entreprenörskapen så det är skönt. Efter denna lektion har jag samhäll, svenska och sist matte. Skrev detta igår kom jag på nu, haha. 
 
Börjar för övrigt bli trött på att inte ha en telefon. Så sjukt jävla irriterande så nu skiter jag i om jag tar mina pengar jag egentligen hade tänk att spara för körkortet. Tänker inte vara utan telefon en vecka till. Dock måste jag få tillbaka pengarna som Mathias har lånat av mig. Sen är bara frågan vilken jag ska köpa, iphone 4s (vill inte ha iphone5 pga att den inte har samma uttag som 4s:en, hehe) eller Samsung Galaxy s3? Daaaamp på den frågan också! 
 
 
???!

Kommentar:
#1: Lisa

Galaxy s 3 tycker jag. Den är nice :)

Svar: jaa, men den är så stor :( hehe <3
Emelie Dahl

2012-11-30 @ 09:38:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?