http://ead.blogg.se/

2012-11-30
13:57:30

30 november 2012
Sitter i Rosersberg nu och gör inget alls. Kom nyss in från en promenad med Ringo :) Kul men sjukt kallt! Hehe. Är nämligen hundvakt till mammas kompis hund. 
 
Slutade klockan kvart över elva idag, som vi gör varje fredag. Galet skönt. Hade engelska och samhäll sen var det sluut på denna vecka :) På engelskan jobbade vi bara i boken, gaalet stolt över mig själv då jag gjorde mer på denna lektion än vad jag gjorde i hela ettan! Eller aa, nästan i alla fall! ;) Gjorde i alla fall mycket (brukar inte göra något alls utan bara vänta på facit så man kan skriva alla svaren sen, haha). På samhällen lyssnade jag bara på när de andra grupperna redovisade och sen åkte jag hit. 
 
Vad som händer senare och ikväll vet jag inte. Vill åkta och köpa nya skor då jag bara har mina tygskor nu, haha. Sådär jätteskönt mitt i vintern ;) Men yeye, vi får se. Ikväll kommer jag antaligen vara med Christopher och några andra. Inte helt säker men det visar sig! :) Puss
 
Liiiiiten Ringo :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?