http://ead.blogg.se/

2012-11-17
11:52:26

17 november 2012
God morgon! Sitter i soffan nu och har precis kekat frukost. Vaknade klockan nio imorse och va inte alls speciellt trött, konstigt nog. 
 
Va hemma hos Christopher igår med han, Nicklas och Max :) Gjorde inget speciellt, dom kekade och sen satt vi och dog i soffan typ. Efter ett tag skjutsade vi hem dom och Christopher skjutsade hem mig eftersom han skulle jobba idag. Tråkigt nog. 
 
Vad som händer sen vet jag inte, nu ska jag iallafall gå och duscha. Dom snackar om någon bio eller något liknade men jag vet inte. Jag vill se Twilight men det vill ingen annan, förutom John men han få inte se den eftersom det är 15 årsgräns... Sååå det suger ju. Och man sätter sig inte på en biograf själv, haha. Inte jag iallafall. Nej, duschen väntar. Cya! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?