http://ead.blogg.se/

2012-03-30
13:24:37

Tidsfördriiiv..
Fullständigt namn: Emelie Anna Dahl
Född: 28 april 1995
Smeknamn: Hummlan, mummlan -.-
Intressen: Vänner djuren crossen :)
Skola: BCJF

Under denna månad..

Saknat någon: Yes
Ångrat något: som fan!
Svikit någon: Nee, det tror jag icke :o
Någon har svikit dig: På sett och vis.
Gråtit: nej :)
Skrattat: Jadå :)
Vart sjuk: Är nu.....
Varit utomlands: Nää :(

Känslor..

Gråter du ofta: nej
Skrattar du ofta: japp
Hur känner du dig nu: trött, uttråkad, sjuk och död!
Hur har du mått under senaste tiden: hyfsat bra :)
Har du funderat på självmord: nej
Har du hemligheter för dina föräldrar: Ja, vem har inte liksom ;)
Blivit riktigt sårad: ja

Kärlek..

Funnit kärlek denna månad: Ja, den försvann lika snabbt som den kom
Blir du lätt förälskad: Ibland.
Tror du på ett föralltid: Berorpå
Är du kär just nu: Lite kanske..
Hur många förhållanden denna månad: 0
Hur ska en kille vara: snäll, omtänksam, förstå en osv :p
Ska han vara lång eller kort: inte för lång och inte för kort! ;)
Ska han vara blond eller brunett: spelar ingen roll!


Utseende..

Brunett eller blond: Blond
Ögonfärg: blå
Långt eller kort hår: Nästan lagom, liite längre ska det va :)
Har du långa naglar: rättså.
Brukar folk säga att du ska bli modell: Hårmodell har jag väl hört några ggr.
Är du nöjd över ditt utseende: duger väl.
Sminkar du dig: yes

Erfarenheter..

Jag har tappat bort mig i min hemstad: haha nej :p
Jag har sett en fallande stjärna: ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss: Såklart! ;)
Jag har hoppat fallskärm: nej
Jag har lekt "sanning eller konsekven": jaa, haha
Druckit en liter mjökl på en timme: Usch nej
Jag har vart med i en teater: Aa typ :p
Jag har fångat en snöfliga med tungan: ja :$
Jag har suttit på ett tag mitt i natten: ne.
Jag har aprillat någon: varje år ju :D snart dags igen ju.. ;)
Jag har åkt taxi: yees
Jag har ätit sushi: mm....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?