http://ead.blogg.se/

2012-03-17
15:19:11

The answer is....
Jag piercade mig i naveeeln! :D Dock blev inte dessa bilder så bra men aa. Orkade inte dra fram systemkameran bara för att ta kort på min navel liksom, verkar lite onödigt sådär! ;p

Gjorde piercing på Teds Tattoo i Väsby. Riktigt duktiga är dom! :) Det bästa (som jag tycker då) var att han som gör piercingarna är rolig! Han liksom "skämtar" bort de läskiga tankarna, om man har några då ;) Kanske inte fattar men aa. Plus att det gick sjuukt fort! Tog längre tid att rita där den skulle sitta än vad det gjorde att trycka igenom nålen. Fast det betyder ju bara att han är noggran så det är bara bra :) En till grej som var sjukt bra, nog det bästa med det hela; DET GJORDE INTE ONT! :D Det är klart att det kändes men inte alls som jag hade tänkt mig! Och en grej till. Jag.Svimmade.Inte! Som typ ALLA trodde att jag skulle göra -.- Förutom Olivia då, PUSS til henne för hon är sneeel! :D♥

Kommentar:
#1: amanda

OMGGG EMELIE!!! :D FYFAN VAD SNYGGT! :D BARA jag kvar nu dååå :D <3 <3 <3

2012-03-29 @ 14:51:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?