http://ead.blogg.se/

2012-03-27
19:46:29

Snart klaaaar...
Sitter på mitt rum och pluggar historia och lyssnar på musik. Den ska ju vara klar idag så måste ju skynda mig lite nu känner jag. Hehe. Dock är jag nästan klar snart, har bara sista delen kvar nu.

Skolan var rätt så skön idag, började klockan tio och hade bara två lektioner. Samhäll och matte. På samhällen kollade vi på film och på matten hade han genomgång nästan hela lektionen. Så nej, dagen var inte så jobbigt ;) haha. Kom väl hem runt tre kanske och satt mig och pluggade då. Har dock inte pluggat hela tiden men lite då och då. Mathias kom förbi för ett tag sen också :) Va typ undra år sen jag såg honom :( hehe. Neee, dags att fortsätta kanske... puss!

today'

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?