http://ead.blogg.se/

2012-03-26
19:43:43

Ny vecka, ny plats, nya bekymmer och nya lösningar.
Heeeej påerrr! Ny vecka nu då, en vecka kvar till påsklovet♥ Ska bli så sköönt! Sitter hos pappa nu för övrigt. Försöker plugga men det går ju sådär... Hittar på annat hela tiden. Började platta håret för att slippa nyss liksom. Inte bra. Men måste komma på något kul med att plugga innan jag kan börja, vilket är heelt omöjligt eftersom det inte finns något roligt med det! Nog om det. Har imorn på mig också... Ska snart keka antar jag. Sen ska jag väl försöka plugga igen :( Imorn börjar jag tio och slutar halv två, så det är skönt. Hehe. PUSS :*


Lockigt/platt? :)

Kommentar:
#1: Anonym

platt!!!

2012-04-03 @ 17:33:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?