http://ead.blogg.se/

2012-03-31
23:01:42

Livet ut!
Blev en ganska lat lördag som vanligt, hehe :( Inte det roligaste kanske men när man precis har var sjuk så "måste man ta det lungt" - ääh, hatar det! Känner man sig frisk så är man frisk, right? ;) Haha. Gick ner till Lisa runt tre och satt där och bara snacka massa skit, minnen, nytt och asgarvade. Alltid lika kul med dendär tjejen alltså♥ Gick väl hem runt sju eftersom hon skulle iväg då. Lite tråkigt sådär man vad gör det, träffade min bebis några timmar i alla fall :D Vi har fan vart vänner i 13 år nu om jag räknar rätt :O Fler ska det bli

Nu ska jag gå ut med hundarna på kvällspromenad och sen blir det väll att kolla på film eller något :) Helt forever alone men whatever, jag överlever ;) hoho Puss och god natt!


Kommer seriöst aldrig tröttna på denna bild! :D

Kommentar:
#1: Lisa

aww, vi fint ! :') älskar dig med :* bilden e så jävla skön btw :D <3

2012-04-06 @ 23:29:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?