http://ead.blogg.se/

2012-03-15
17:40:50

Kanske plugga...?
...nää, verkar otroligt tråkigt tycker jag! ;] Ändå så måste man -.- Fyfaaan! Om jag va lärare skulle jag aldrig ge mina elver läxor! Dom ska iallafall få det som kallas FRITID -.- Hehe...

Slutade iallafall kvart över ett så var tvungen att vänta på tvåbussen, lite drygt sådär men yeye. Kom hem, åt och gick till mitt rum, satte på musik och här sitter jag fortfarande.. tre timmar om jag räkna rätt (a) Kul liv? Njää, inte så värst ;) Menmen. Ska snart plugga engelska, två läxor tills imorn (y) Inte kul :( Tror ni att jag har gjort matteläxan då? NEEEJ för jag glömde den i skolan igeeen -.- Kommer ha världens tråkigaste helg alltså!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?