http://ead.blogg.se/

2012-03-11
17:41:04

Hemma!
Helluu! Sitter i soffan och gör inte så mycket. Kom hem för ett tag sen. Har vart i Huddinge och kollat på hus :) Fanns några som var riktigt fina! Och hittade ett till mig själv också som jag vill ha ;) Haha, nejmen hittade två som jag skulle vilja ha. Alltså ett sådant litet som en "friggebod" liksom :) När vi hade kollat klart där så åkte vi in till båten, eller jag och John stannade i Gallerian och mamma och Stellan åkte till båten. Sen kom dom och hämtade oss igen, åkte till Holmen och kollade på ett till hus och sen hem.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart packa lite eftersom det är måndag imorn och jag ska till pappa :) Och skolan såklart, yeeeeeey! -.- Ååh, hata! Menmen, har iallafall sovmorgon. Gör saken liiiite bättre iallafall ;) Puss

Kommentar:

svar: tack!!

2012-03-11 @ 21:29:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Vad har du på hjärtat?